ست و نحوه استفاده از آن ها آشنا شدیم. در این قسمت میخواهیم به شرح ادامه گزینه “درخواست ها” در نوار ابزار جیرا بپردازیم و با عملکرد هر یک و موارد استفاده آن ها آشنا شویم. با آموزش درخواست ها در جیرا همراه باشید.

درخواست های اخیر

با انتخاب این گزینه پس از قسمت جستجوی درخواست لیستی شامل درخواست های اخیر شما نمایش داده میشود، در این لیست درخواستهایی که آخرین بار باز کرده اید به شما نمایش داده خواهد شد، با کلیک روی گزینه بیشتر نیز شما به صفحه جستجو و لیست “به تازگی بازدید شده” منتقل میشوید که همانطور که در قسمت قبل گفته شد لیست کامل آخرین درخواست های مشاهده شده توسط شما را نمایش میدهد.

فیلترها

در قسمت فیلترها گزینه درخواست های باز من وجود دارد که شما را به همین گزینه در صفحه جستجو منتقل خواهد کرد. گزینه های بعدی نیز به همین شکل ، گزارش شده توسط من که شما را به همین گزینه در صفحه جستجو میبرد و در زیر اینها لیست فیلترهای محبوب شما به نمایش در می آید که با کلیک بر روی هر کدام از این فیلترها شما به صفحه نتایج جستجوی این فیلتر ها منتقل میشوید. آخرین گزینه نیز گزینه مدیریت فیلترهاست که شما را به صفحه مدیریت فیلترها منتقل میکند و اگر به یاد داشته باشید این قسمت از صفحه جستجوی درخواست نیز قابل دسترسی بود و راجع به خصوصیات آن نیز به طور کلی توضیح داده شد.

در اینجا قسمت آموزش کلید درخواست ها در نوار ابزار نرم افزار جیرا به پایان رسید و شما با قابلیت های این کلید و نحوه استفاده از آن ها آشنا شدید. در ادامه آموزش جیرا با ما باشید تا با قابلیت های بی نظیر این نرم افزار و عملکرد و نحوه استفاده آن ها در این نرم افزار آشنا شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *