سرویس دسک یکی از محصولات پراستفاده شرکت اطلسین و یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سرویس هایCRM است که ویژگی های این نرم افزار در کنار نرم افزار جیرا قابلیت فوق العاده ای در مدیریت و ایجاد ارتباط مؤثر در میان کارکنان ، مشتریان و شرکت در اختیار مدیران سازمان قرار میدهد.

طبق تعریف کتابخانه جامع فناوری اطلاعات، سرویس دسک یک نقطه ارتباطی منفرد میان کاربران و مدیریت سرویس IT است.
وظایف آن نیز شامل مدیریت حوادث و درخواست ها و ارائه رابط برای سایر فرآیندهای ITIL میشوند. فعالیت های اصلی این نرم افزار نیز شامل کنترل حوادث، مدیریت چرخه زمانی تمام درخواست های سرویس و ایجاد ارتباط مؤثر با شرکای تجاری و سرمایه گذاران است.برای مثال این نرم افزار به متقاضیان اجازه می دهد درخواست خدمات و مسائل و پرسش های خود را از این طریق با بخش پشتیبانی مطرح نمایند.
از این رو وجود یک سیستم سرویس دسک مناسب برای ایجاد شفافیت در ارائه خدمات و بهبود کیفیت و سطح ارائه خدمت برای هر سازمان کوچک و بزرگ بسیار ضروری است.

از جمله نرم افزار های سرویس دسک محبوب در جهان نرم افزار جیرا سرویس دسک شرکت اطلسین است. در این مطلب به شرح و بررسی ویژگی های این نرم افزار خواهیم پرداخت.

ITSM (مدیریت سرویس IT)


سرویس دسک جیرا چهارچوب های تصدیق شده توسط ITIL را برای حوادث، مشکلات و مدیریت تغییر (Change management) ارائه میدهد که شما میتوانید به صورت آماده از آن ها بهره ببرید و یا آن ها را مطابق نیازهای خود شخصی سازی نمایید.

سرویس دسک جیرا برای خدمات مشتری

به وسیله این نرم افزار میتوانید سرویس خدمات مشتری بسیار قوی و مفید ارائه دهید. مشکلات و درخواست های مشتریان را در طول پروژه تنها بر روی یک پلتفرم جیرا دریافت کنید و ارتباط مؤثری با مشتریان خود داشته باشید.

دید کلی از زمان واقعی SLA تیم خود داشته باشید
جیرا سرویس دسک تعهدات توافق نامه سطح خدمات یا SLA شما را در خارج از سازمان مدیریت می کند. معیار های پیشرفته ای برای SLA با شاخص های پیچیده شروع ، توقف و پایان ایجاد میکند. همچنین از رعایت اولویت ها توسط تیم IT با کد های رنگی برای هر نوع درخواست اطمینان حاصل میکند.

سرویس دسک خود را شخصی سازی کنید
شرکت اطلسین در تمام محصولات خود اهمیت بالایی به قدرت شخصی سازی کاربر میدهد.این نرم افزار نیز از این مسئله مستثنی نیست و شما میتوانید با استفاده از قابلیت های شخصی سازی این نرم افزار ، آن را مطابق با نیازهای خود و سازمان تغییر دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *