مدیریت اسناد با نرم افزار confluence

حتما برای شما هم پیش آمده که اطلاعاتی که برای انجام یک کار یا شروع یک پروژه نیاز دارید  در فایل ها و محل های مختلفی جمع آوری شده باشند. اسنادی که در فایل ورد (Word) ذخیره شده اند، در فضای مجازی ذخیره سازی شده اند، در فایل اکسل وجود دارند، ایمیل ها ، پی دی اف ها و بسیاری مکان های متفاوت که امکان وجود اطلاعات مورد نیاز شما در آن ها وجود دارد. اطلاعات در میان افراد و سیستم های مختلف پراکنده اند. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با گسترش دایره اسنادشان در جمع آوری و گاهی استفاده از این اسناد به مشکل بر میخورند.

اما با استفاده از نرم افزار Confluence، شما میتوانید تمام این اطلاعات را در یک محل جمع آوری کرده و از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار Confluence راهکاری است که با مدیریت اسناد به همکاری تیم ها کمک میکند و بسیاری از دغدغه های مدیران را از بین میبرد. برای فردی که با مبانی اولیه این نرم افزار آشنا باشد، روش های استفاده از آن بیشمار است و شما میتوانید به سادگی تمام نیازهای خود را به وسیله این نرم افزار رفع کنید و به هیچ نرم افزار دیگری برای مدیریت اسناد خود نیاز نداشته باشید.

مدیریت اسناد با Confluence

نرم افزار Confluence  چیست؟

Confluence یک نرم افزار آنلاین است که برای سازماندهی تیم ها، بحث و گفتگو و انجام وظایف تعبیه گردیده است. تمام اطلاعات در نرم افزار Confluence در صفحه های مشخص ذخیره سازی میشوند و شما حتی میتوانید ارتباطات میان این صفحات را نیز مشخص کنید.

تمام فعالیت های اعضای تیم شما، نکات کلیدی جلسات تشکیل شده، برنامه های پروژه  و داده های زمانی، اسناد فنی و سایر اسناد شما به طور کامل در این نرم افزار ذخیره و دسته بندی میشوند و تمام نیازهای دسترسی و نگهداری اسناد شما را رفع میکند. نرم افزار Confluence یکی از پیشگامان مدیریت اسناد است که توسط بسیاری از شرکت های بزرگ استفاده میشود و کارایی این نرم افزار در کنار نرم افزار مدیریتی جیرا دو چندان میشود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *