حتما برای شما هم پیش آمده که اطلاعاتی که برای انجام یک کار یا شروع یک پروژه نیاز دارید در فایل ها و محل های مختلفی جمع آوری شده باشند. اسنادی که در فایل ورد (Word) ذخیره شده اند، در فضای مجازی ذخیره سازی شده اند، در فایل اکسل وجود دارند، ایمیل ها ، پی دی اف ها و بسیاری مکان های متفاوت که امکان وجود اطلاعات مورد نیاز شما در آن ها وجود دارد. اطلاعات در میان افراد و سیستم های مختلف پراکنده اند. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با گسترش دایره اسنادشان در جمع آوری و گاهی استفاده از این اسناد به مشکل بر میخورند.

اما با استفاده از نرم افزار Confluence، شما میتوانید تمام این اطلاعات را در یک محل جمع آوری کرده و از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار Confluence راهکاری است که با مدیریت اسناد به همکاری تیم ها کمک میکند و بسیاری از دغدغه های مدیران را از بین میبرد. برای فردی که با مبانی اولیه این نرم افزار آشنا باشد، روش های استفاده از آن بیشمار است و شما میتوانید به سادگی تمام نیازهای خود را به وسیله این نرم افزار رفع کنید و به هیچ نرم افزار دیگری برای مدیریت اسناد خود نیاز نداشته باشید

نرم افزار Confluence چیست؟

Confluence یک نرم افزار آنلاین است که برای سازماندهی تیم ها، بحث و گفتگو و انجام وظایف تعبیه گردیده است. تمام اطلاعات در نرم افزار Confluence در صفحه های مشخص ذخیره سازی میشوند و شما حتی میتوانید ارتباطات میان این صفحات را نیز مشخص کنید.

تمام فعالیت های اعضای تیم شما، نکات کلیدی جلسات تشکیل شده، برنامه های پروژه و داده های زمانی، اسناد فنی و سایر اسناد شما به طور کامل در این نرم افزار ذخیره و دسته بندی میشوند و تمام نیازهای دسترسی و نگهداری اسناد شما را رفع میکند. نرم افزار Confluence یکی از پیشگامان مدیریت اسناد است که توسط بسیاری از شرکت های بزرگ استفاده میشود و کارایی این نرم افزار در کنار نرم افزار مدیریتی جیرا دو چندان میشود.