وبلاگ

جولای 29, 2017

ابزار، نمودارها و روش های اسکرام

در کنار نقشها و تشریفات، پروژه های اسکرام ابزار و روش های خاصی را نیز شامل میشوند.در این مطلب میخواهیم شما را با این ابزار آشنا سازیم.
جولای 30, 2017

شروع کار با اسکرام (Scrum)

گاهی کار با اسکرام میتواند به معنای تغییر ذائقه تیم باشد. آن ها باید مسئولیت بیشتری را به دوش بکشند، کیفیت کار خود را افزایش بدهند و سرعت ارائه محصول را بیشتر کنند.
جولای 31, 2017

مدیریت به روش آبشاری (Waterfall)

روش آبشاری یکی از مدل های مدیریت پروژه است که ریشه در صنایع ساختمانی و تولیدی دارد. این روش کاملا خطی و متوالی است و تکرار در آن مجاز نمیباشد. این روش...
آگوست 1, 2017

مزایای مدل آبشاری (Waterfall)

بهترین پروژه ها برای مدیریت با مدل آبشاری پروژه های ساده و بدون تغییر هستند.ذات خطی و تغییر ناپذیر این مدل مدیریت این نوع پروژه ها را ساده میکند.
آگوست 5, 2017

معایب مدل آبشاری (Waterfall)

از بزرگترین معایب مدل آبشاری عدم تطبیق آن با تغییر است. به دلیل ساختار خطی و متوالی این مدل شما نمیتوانید میان فازهای آن جابجایی داشته باشید
آگوست 6, 2017

ویژگی های سرویس دسک (Service Desk)

طبق تعریف ITIL ، سرویس دسک یک نقطه ارتباطی منفرد میان کاربران و مدیریت سرویس IT است و وظایف آن شامل مدیریت حوادث و درخواست ها و ارائه رابط برای سایر فرآیندهای ITIL میشوند.
آگوست 7, 2017

رویکرد آبشاری (Waterfall) و پروژه های چابک(Agile)

در رویکرد آبشاری سنتی، تیم هر فاز را برای تمام پروژه انجام میدهد. اما در روش آبشاری تکراری این فازها برای هر زیرمجموعه از پروژه جداگانه انجام میگیرد.
آگوست 22, 2017

روش کانبان (Kanban) در مدیریت پروژه

کانبان(Kanban) واژه ای ژاپنی به معنای "نشانه بصری" یا "کارت" است. کانبان چهارچوبی مصور است که برای پیاده سازی و اجرای مدیریت پروژه چابک استفاده میشود.
آگوست 28, 2017

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید و یا یک مدیر فروش باشید، مطمئنا اصطلاح CRM به گوشتان خورده است. اما CRM چیست؟ CRM کوتاه شده عبارت Customer Relationship Managementt  و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است.