در این قسمت از آموزش جیرای فارسی به پنل فیلترها خواهیم پرداخت و نحوه استفاده از این ابزار را برای شما شرح خواهیم داد. پنل فیلتر ها در قسمت راست صفحه جستجو قرار دارد و شامل پنل مدیریت فیلترها میباشد. در کنار نام این پنل در بالای آن کلیدی به شکل ” >> ” مشاهده میکنید که با کلیک بر روی آن این پنل بسته میشود و با حرکت نشانگر در سمت راست صفحه این پنل دوباره نمایان میشود و با کلیک بر روی کلید “<<” این پنل دوباره در سمت راست صفحه ثابت میشود.

در این قسمت اولین کلید موجود کلید فیلتر جدید میباشد که با کلیک بر روی آن تمام معیارهای تعیین شده برای جستجو پاک میشود و شما قادر به ایجاد فیلترهای جدید برای جستجوی خود خواهید بود.

جستجوی فیلتر

گزینه بعدی در این پنل گزینه “یافتن فیلتر” میباشد که با انتخاب آن به صفحه جستجوی فیلتر منتقل میشوید. این صفحه شامل چند گزینه در سمت راست است که شما در ابتدا در قسمت جستجوی این صفحه خواهید بود. در این قسمت با استفاده از فیلدهای سمت چپ صفحه و با نوشتن نام و یا واژه ای کلیدی از فیلتر، نام مالک فیلتر و یا گروه هایی که فیلتر با آن ها اشتراک گذاشته شده است میتوانید اقدام به یافتن فیلتر مورد نظر خود بکنید. دقت داشته باشید که اگر فیلتر مورد نظر شما برای شما به اشتراک گذاشته نشده باشد، شما قادر به مشاهده آن فیلتر نخواهید بود.

اما در این صفحه گزینه های دیگری نیز وجود دارد، که از جمله آن ها علاقمندی ها است که با انتخاب آن لیست تمام فیلترهای مورد علاقه شما نمایش داده خواهد شد. گزینه بعدی گزینه فیلترهای من میباشد که با انتخاب آن لیست تمام فیلترهای ایجاد شده توسط شما نمایش داده خواهد شد. گزینه بعدی گزینه درخواست های متداول میباشد که شامل لیستی از فیلترهایی است که شما به صورت متداول مورد استفاده قرار داده اید.

فیلترهای پیش فرض

ه به ترتیب ، درخواست های باز من ،درخواست هایی که برای شما باز نگه داشته شده است را نمایش میدهد، گزارش شده توسط من درخواست هایی را که توسط شما گزارش شده( شامل گزارش انجام وظیفه و یا گزارش مشکل) نمایش میدهد، به تازگی بازدید شده درخواست های آخر بازدید شده توسط شما را نمایش میدهد و همه درخواست ها نیز لیست تمام درخواست های موجود را به شما نشان میدهد.

فیلترهای محبوب

این قسمت لیستی از فیلترهایی که شما به عنوان علاقمندی خود با گذاشتن ستاره کنار نام فیلتر انتخاب کرده اید نمایش میدهد. این لیست برای جداسازی فیلترهای پراستفاده توسط شما جهت دسترسی سریع تر بسیار مفید میباشد. با بردن نشانگر به روی هر یک از فیلترهای مورد علاقه، شما متوجه یک فلش به سمت پایین کنار فیلتر خواهید شد. با کلیک بر روی این فلش شما قادر به بازنویسی نام فیلتر با گزینه اول ، تهیه یک کپی از فیلتر با استفاده از گزینه دوم، حذف فیلتر از قسمت فیلترهای محبوب با کلیک بر گزینه سوم و یا حتی حذف خود فیلتر با انتخاب گزینه آخر خواهید بود.

حال شما با تمام قابلیت های صفحه جستجوی درخواست آشنا شدید و میتوانید به راحتی درخواست های مورد نظر خودرا در نرم افزار جیرا پیدا کنید.

در ادامه آموزش جیرا با ما باشید تا با هم به سایر قسمت های نوار ابزار درخواست ها بپردازیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *