نرم افزار جیرا یکی از بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار ها در حوزه مدیریت وظایف و مدیریت پروژه می باشد که توسط بزرگترین کسب و کارها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار که ابتدا برای ردیابی باگ ها و اشکالات ارائه شده بود، با گذشت زمان و افزایش قابلیت ها و افزونه های خود توانسته جای خود را در میان خیل نرم افزارهای مدیریت تثبیت کند و به محبوب ترین نرم افزار مدیریت توسعه نرم افزار در سال ۲۰۱۷ بدل شود.

فقدان زبان فارسی و تقویم شمسی یکی از مشکلات کلیدی استفاده از جیرا در سازمان های و شرکت های ایرانی بوده است. بسیاری از شرکت ها با مشکلات بسیاری در استفاده از نسخه اصلی این نرم افزار مواجه میشوند، به خصوص در هنگام زمانبندی وظایف که تقویم میلادی و عدم تطبیق آن با روزهای کاری ما بسیار آزاردهنده میشود.

با ارائه جیرای فارسی به همراه تقویم شمسی، این مشکل توسط شرکت پویشگران مرتفع گردیده است و کاربران ایرانی می توانند به سهولت از نرم افزار جیرا با امکانات فارسی و شمسی بهره مند شوند. جهت مشاوره خرید جیرای فارسی با ما تماس حاصل نمایید؛ و یا برای آشنایی با محیط نرم افزار و دریافت فیلم آن روی لینک کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *