۲۰ ویژگی نرم افزار جیرا برای علاقه مندان به این نرم افزار :

۱- جیرا به شما اجازه میدهد تا درخواستها و مسائل خود را به اشتراک بگذارید و تنها با یک کلیک به نتیجه جستجوی خود برسید.

۲- زمانی که شما نام فردی را ذکر می کنید جیرا یک ایمیل اعلان به آن شخص ارسال میکند که لینک درخواست در آن وجود دارد.

۳- این نرم افزار مدیریت وظایف،به شما اجازه می دهد فیلد هایی را که در صفحات قرار می گیرد را مدیریت کنید ، به این ترتیب این نرم افزار کاملا به شکل دلخواه شما در خواهد آمد.

۴- جستجو در میان درخواست ها بر اساس تغییرات اخیر صورت گرفته بر روی آنها.

۵- جیرا پروژه ها و وظایف را در سراسر سازمان شفاف سازی می کند.


۶- با این نرم افزار مدیریت وظایف، شما وظایفی را که از طریق ایمیل به شما محول شده و معمولا در صندوق ایمیل شما در میان بسیاری از ایمیل ها گم می شوند را فراموش نخواهید کرد.

۷- سیستم مدیریت وظایف جیرا می تواند سیل ایمیل های داخل سازمانی را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.
۸- سطوح اولویت بسته به نیاز سازمان شما می تواند تنظیم و شخصی سازی شوند.

۹- ضمیمه ها را به راحتی می توان با کشیدن و رها کردن در صفحه به درخواست اضافه کرد.

۱۰- جیرا اسناد را بایگانی میکند. اگر شما یک وظیفه را ببندید می توانید مجددا آن را باز کرده و به جریان بیاندازید.

۱۱- جیرا به شما نشان می دهد که چه میزان وقت روی یک کار مشخص صرف شده است.
همچنین نشان میدهد چقدر نسبت به زمان تخمین زده شده تا پایان پروژه زمان باقی مانده است.

۱۲- جیرا وضعیت هر پروژه را نشان میدهد تا شما بتوانید اقدامات لازم را به موقع انجام دهید.

۱۳- درخواست ها و مسائل در جیرا می توانند به طوری منطقی به یکدیگر مرتبط شوند.

۱۴- گردش کار ها در این نرم افزار برای هر پروژه کاملا قابل شخصی سازی هستند.

۱۵- کارکنان می توانند داشبورد های پیکر بندی شده خود را با همکاران خود به اشتراک بگذارند.

۱۶- قابلیت شخصی سازی بالا برای تمام کاربران.

۱۷- کار با جیرا بسیار ساده است. شما نیاز به مهارت فنی بالایی برای استفاده از آن ندارید. حتی بخش مدیریتی این نرم افزار طوری طراحی شده که توسط افراد غیر فنی نیز قابل استفاده است.

۱۸-ابزار جستجوی قدرتمندی را در اختیار شما قرار میدهد که می توانید در تمام بخش های نرم افزار جستجو کنید.

۱۹- به کمک جیرا شما می توانید یک تصویر از چرخه کامل توسعه ایجاد کنید.

۲۰- شما میتوانید در هر فاز از پروژه پروژه ها را به مدیر پروژه دیگری منتقل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *