با استفاده از پلاگین Secure Fields for Jira تقریبا تمام فیلدهای شخصی نرم افزار جیرا امنیت معادل خود را خواهند داشت. این پلاگین انواع فیلدهای سفارشی را در اختیار کاربر خود قرار میدهد. فیلدهایی چون متون کوتاه و بلند، اعداد، تاریخ و ساعت، گزینش کاربر، گزینش گروهی و انفرادی و لیست های انتخاب چندگانه.

امنیت تمام متدهای دسترسی
تمام روش های دسترسی به داده ها امنیت سازی شده اند. کاربر غیر مجاز به هیچ عنوان توانایی دسترسی به فیلد امن را نخواهد داشت، نه از طریق نرم افزار، نه از طریق

طرح های مجوز

با استفاده از طرح های مجوز شما قادر خواهید بود کاربران را برای مشاهده، ویرایش یا پیگیری فعالیت های حول یک فیلد امن محدود کنید. این مکانیسم بسیار شبیه به طرح های مجوز جیرا است

عملکرد

استفاده از فیلدهای امن راهکاری است که قدرت جیرا را گسترش میدهد و این کار به وسیله مکانیسمی است که به مدیران جیرا اجازه میدهد تا دسترسی ها و مجوزهای یک فیلد سفارشی در یک درخواست را اضافه و مدیریت کنند. پلاگین Secure Custom field از نظر عملکرد بسیار مشابه فیلدهای سفارشی جیرا است با این تفاوت که این پلاگین امکان ایجاد مجوزهای جدید و دسترسی سفارشی را نیز برای مدیران فراهم میکند. شما ممکن است مایل نباشید تا افراد با هر سطح دسترسی به جزئیات تمام درخواست ها دسترسی داشته باشند، با استفاده از این پلاگین شما قادر خواهید بود تا کاربران خود را برای مشاهده، ویرایش یا پیگیری تاریخچه اطلاعات برای فیلدهای خاصی محدود سازید.

جهت سفارش این پلاگین بر روی جیرای فارسی خود میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید و یا فرمی با موضوع Secure Custom Field پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *