مزایای مدل آبشاری (Waterfall)

ژوئن 26, 2022
همان طور که اشاره شد مدل آبشاری دارای مزایا و معایبی است که در این مطلب میخواهم به آن ها اشاره کنم. بهترین پروژه ها برای مدیریت با مدل آبشاری پروژه های ساده و بدون تغییر هستند.ذات خطی و تغییر ناپذیر این مدل مدیریت این نوع پروژه ها را ساده میکند و اجازه ارائه مستندات عمیق و جزئی را به ما می دهد. در زیر مزایای این مدل را شرح داده و بررسی می کنیم: در اختیار آنان قرار گیرد.

ویژگی های سرویس دسک (Service Desk)

ژوئن 26, 2022
سرویس دسک یکی از محصولات پراستفاده شرکت اطلسین و یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سرویس هایCRM است که ویژگی های این نرم افزار در کنار نرم افزار جیرا قابلیت فوق العاده ای در مدیریت و ایجاد ارتباط مؤثر در میان کارکنان ، مشتریان و شرکت در اختیار مدیران سازمان قرار میدهد. طبق تعریف کتابخانه جامع فناوری اطلاعات، سرویس دسک یک نقطه ارتباطی منفرد میان کاربران و مدیریت سرویس IT است.وظایف آن نیز شامل مدیریت حوادث و درخواست ها و ارائه رابط برای سایر فرآیندهای ITIL میشوند. فعالیت های اصلی این نرم افزار نیز شامل کنترل حوادث، مدیریت چرخه

رویکرد آبشاری (Waterfall) و پروژه های چابک(Agile)

ژوئن 26, 2022
توسعه آبشاری تکراری (Irerative Waterfall)در رویکرد آبشاری سنتی، تیم هر فاز را برای تمام پروژه انجام میدهد. برای مثال، آن ها عملیات آنالیز را برای تمام پروژه انجام میدهند، سپس طراحی کل پروژه را انجام میدهند و به همین ترتیب پیش میروند. در رویکرد آبشاری تکراری، همچنان نیاز به برنامه ریزی اولیه وجود دارد. زمانی که برنامه ریزی اولیه انجام شد، تیم الگوی سنتی مدل را دنبال میکند، اما این کار را برای هر زیر مجموعه از پروژه انجام میدهد. آن ها آنالیز را برای یک بخش از پروژه انجام میدهند، سپس تمام طراحی های لازم برای آن بخش

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

ژوئن 26, 2022
اگر شما صاحب کسب و کاری باشید و یا یک مدیر فروش باشید، مطمئنا اصطلاح CRM به گوشتان خورده است. اما CRM چیست؟CRM کوتاه شده عبارت Customer Relationship Management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به چه معناست؟CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است به ساده ترین زبان، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کارها اجازه میدهد تا ارتباطات خود و داده ها و اطلاعات مرتبط با آن را مدیریت کنند. به وسیله مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، شما میتوانید اطلاعات تماس مشتریان، حسابها، سرنخ ها و