بخش کاربری این نرم افزار پرداختیم و امیدواریم از مطالب ما بهره کافی را برده باشید.

اما در این مطلب میخواهم به معرفی بخش مدیریت نرم افزار جیرا بپردازم. دقت داشته باشید که در صورتی که شما به عنوان یک کاربر وارد نرم افزار جیرا شوید قادر به مشاهده گزینه های این آموزش نخواهید بود و تنها مدیر پروژه و اعضایی که توسط مدیران
مشخص شوند قادر به مشاهده این گزینه ها هستند.

البته پیشنهاد میکنم مدیران نیز تنها به آموزش بخش مدیریتی نرم افزار جیرا بسنده نکرده و با بخش کاربری این نرم افزار نیز آشنا شوند چرا که در آینده برای آن ها مفید خواهد بود

ایجاد پروژه

برای ایجاد پروژه جدید از نوار ابزار نرم افزار جیرا و گزینه پروژه ها، زیر منوی ایجاد پروژه را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که در آن میتوانید به انتخاب نوع پروژه موردنظر بپردازید.

در ابتدا به ساده ترین نوع پروژه ها میپردازیم که گزینه اول، پیگیری ساده درخواست ها و گزینه دوم، مدیریت پروژه میباشد که شباهت بسیاری به هم دارند و مناسب سازمان ها به خصوص گروه هایی است که نمیخواهند زیاد درگیر مفاهیم تخصصی مدیریتی شوند.

حال یکی از این دو نوع را انتخاب کنید و گزینه بعدی را بزنید. در صفحه جدید توضیحاتی درباره نوع پروژه و قابلیت های نرم افزار در مدیریت آن به شما میدهد. گزینه انتخاب را بزنید و به صفحه جدید بروید.

در این صفحه شما باید نام پروژه، کلید پروژه ( در قسمت جستجو توضیح داده شد که این کلید نوعی نام کوتاه برای پروژه است که در هنگام جستجو برای پروژه شما به سادگی با وارد کردن این کلید به پروژه خود دست یابید.)با تایید ایجاد پروژه، پروژه شما ایجاد شده و شما به صفحه پروژه مورد نظر منتقل میشوید که قابلیت های این صفحه برای کاربران جیرا به طور کامل توضیح داده شد.

ایجاد درخواست های اولیه پروژه

در صفحه خلاصه درخواست شما با زدن کلید “c” بر روی کیبورد خود میتوانید اقدام به ایجاد درخواست های
مورد نظر خود برای این پروژه کنید.

اما اگر دقت کنید در این صفحه یک تب با نام مدیریت وجود دارد که به توضیح آن در پست های بعد خواهیم پرداخت.

امیدوارم این قسمت از آموزش جیرای فارسی نیز مطلوب نظر شما عزیزان بوده باشد. با ما همراه باشید.

برای دریافت دموی جیرا و فیلم آموزشی جیرا اینجا را کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *