در این قسمت از آموزش جستجوی جیرا گزینه های دیگری از این نرم افزار را آموزش خواهیم داد.

ایجاد تغییر دسته ای

ر تغییراتی در تعدادی از این درخواست ها بدهید، این کار به راحتی با استفاده از کلید ابزار در بالای صفحه که با نماد چرخ دنده نمایش داده شده است قابل انجام است. با کلیک بر روی این کلید و انتخاب تغییر عمده، شما به صفحه جدیدی منتقل میشوید که میتوانید
درخواست های مورد نظر خود را ازمیان لیست انتخاب کنید، پس از انتخاب درخواست ها و کلیک بر روی گزینه بعدی به صفحه بعد منتقل میشوید تا نوع عملیات درخواستی برای اعمال بر روی درخواست ها را انتخاب نمایید، و بعد از انتخاب نوع عملیات ، در صفحه بعد پس از اعمال تغییرات مورد نظر و کلیک بر روی گزینه بعدی، در صفحه جدید با تأیید تغییرات، آن ها را بر روی درخواست های مورد نظر خود اعمال میکنید

اکسپورت

با زدن گزینه اکسپورت در سمت چپ نوار بالایی شما میتوانید اطلاعات را در فرمت دلخواه خود دریافت کنید.
توسط این گزینه میتوانید اطلاعات مورد نظر خود را استخراج کرده و استفاده نمایید.

جزئیات فیلتر

پس از ساخت یک فیلتر جدید با انتخاب آن فیلتر گزینه ای ستاره دار، با نام جزئیات در کنار کلید ذخیره نمایان میشود، با زدن بر روی کلید ستاره شما میتوانید فیلتر مورد نظر را از لیست فیلترهای مورد علاقه خود حذف کنید، و یا آن را به لیست خود اضافه کنید، با کلیک بر روی جزئیات نیز جزئیاتی از فیلتر به شما نمایش داده خواهد شد، جزئیاتی چون ایجاد کننده فیلتر، مجوزهای فیلتر و اشتراک گذاری های فیلتر.

ویرایش مجوزها

با کلیک بر روی گزینه ویرایش مجوزها، شما به صفحه ویرایش مجوزهای فیلتر هدایت میشوید که در آنجا میتوانید خلاصه ای از فیلتر را اضافه کنید تا بقیه در صورت مشاهده متوجه عملکرد فیلتر بشوند و همچنین اشتراک گذاری فیلتر را محدود کنید یا برای همه اعضا اشتراک بگذارید.

ویرایش اشتراک گذاری

با کلیک بر روی ویرایش اشتراک گذاری، شما به صفحه اشتراک گذاری فیلترها منتقل میشوید. در این قسمت شما میتوانید یک اشتراک زمانبندی شده برای دریافت فیلتر قرار دهید وایمیلی برای یادآوری دریافت نمایید. با استفاده از این قسمت نرم افزار جیرا طبق برنامه ای که شما مشخص نموده اید برای شما ایمیلی از جزئیات نتایج فیلتر شما برای شما ایمیل میکند تا شما در جریان برنامه کاری خود باشید و چیزی را فراموش نکنید.

در قسمت بعدی آموزش جیرا به توضیح فیلتر ها و مدیریت آن ها خواهیم پرداخت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *