خلاصه فعالیت

در صفحه خلاصه فعالیت ها، آخرین اقداماتی که بر روی پروژه مورد نظر شما انجام شده است به ترتیب تاریخ به شما نمایش داده میشوند. نظرات کاربران، اقدامات کاربران برای درخواست های مورد نیاز پروژه، درخواست های ایجاد شده و حتی جزئی ترین اقدامات حول پروژه و درخواست های آن برای شما به نمایش در خواهد آمد.

نوار ابزار پروژه

همان گونه که گفته شد این نوار ابزار در سمت راست صفحه قرار دارد و شامل سه گزینه میباشد که در اینجا به این گزینه ها خواهیم پرداخت. گزینه اول که با آیکون انتخابی شما برای پروژه نمایش داده میشود همان پروژه شماست و با کلیک بر روی آن سریعا به صفحه فعالیت ها پروژه منتقل میشوید.

گزینه بعدی گزینه گزارشات است که با انتخاب آن شما به صفحه گزارشات پروژه منتقل میشوید. در این صفحه شما میتوانید گزارشات مورد نظر خود از پروژه را به سادگی چند کلیک تولید کنید و در صورت نیاز از آن ها بهره ببرید.
در ادامه به توضیح کامل راجع به هر یک از این گزارشات و عملکرد آن ها خواهیم پرداخت

درخواست ها

گزینه سوم در نوار ابزار پروژه که به شکل ذره بین نمایش داده شده است، گزینه درخواست ها است و با کلیک بر روی آن شما به صفحه ی درخواست ها منتقل میشوید. در ابتدا در این صفحه لیستی از
درخواست های باز شما نمایش داده میشود و با انتخاب هر یک از این درخواست ها، شما قادر به
مشاهده جزئیات آن در پایین صفحه خواهید بود. اما این فیلتر پیش فرض قابل تغییر نیز هست.
به این صورت که در بالای صفحه در جلوی گزینه “درخواست ها: درخواست های باز” شما با کلیک بر روی درخواست های باز با لیستی از فیلترهای پیش فرض مواجه میشوید که با انتخاب هر یک از گزینه های این لیست، درخواست های شما محدود به فیلتر مورد نظر شما خواهد شد. اما در بالا سمت چپ صفحه گزینه ای با نام “نمایش همه درخواست ها و فیلترها” وجود دارد که با کلیک بر روی آن شما به صفحه جستجوی درخواست منتقل خواهید شد و در آن جا میتوانید به جستجوی درخواست خود بپردازید.

در ادامه آموزش به آموزش میزکارهای جیرا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *